Vi søger en økonomikonsulent til Blå Kors Danmark. Har du bred erfaring med bogføring, kreditorbogholderi og afstemning samt gode kommunikationsevner, så du kan snakke og sparre med mange forskellige medarbejdere? Så er det måske lige dig vi søger, og du skal endelig læse videre.
Blå Kors Danmark er en social hjælpeorganisation, der hjælper socialt udsatte børn, unge og voksne gennem mange forskellige aktiviteter. Som økonomikonsulent bliver du en del af Blå Kors Danmarks økonomiafdeling på hovedkontoret, der varetager en bred vifte af opgaver inden for blandt andet løn, bogføring, budgettering, budgetopfølgninger, regnskab, controlling, ledelsesrapporteringer og økonomiske analyser. Ligeledes er økonomiafdelingen sparringspartner for de decentrale økonomimedarbejdere og ledere på organisationens enheder.
Økonomiafdelingen består af 10 medarbejdere, og vores nye økonomikonsulent skal gerne have følgende baggrund og erfaring:
Blå Kors Danmarks hovedkontor er ledelse for alle Blå Kors’ aktiviteter og steder i landet. Her servicerer vi væresteder, bo- og behandlingstilbud, TUBA, Barnets Blå Hus og 55 genbrugsbutikker. På hovedkontoret løser vi opgaver inden for kommunikation, IT, regnskab og økonomistyring samt personaleadministration.
Blå Kors Danmark bygger et nyt hovedkontor i Vejle, som står klar i slutningen af 2024.
Blå Kors Danmark tilbyder et fagligt og udviklende miljø og ser sig som en arbejdsplads, der har udgangspunkt i et stærkt, fælles værdigrundlag.
Dine opgaver vil som udgangspunkt være med ansvar og fokus på disse funktioner:
Din relevante erfaring inden for regnskab og bogføring vægtes højt. Dog ses det gerne, at du er uddannet inden for regnskab, regnskabsassistent eller lign. Det er en absolut klar fordel, at du har arbejdet med Business Central som regnskabsprogram, og at du har erfaring i at arbejde med Excel.
Som person er du:
Du refererer til afdelingslederen i økonomiafdelingen.
Da Blå Kors Danmark er en social hjælpeorganisation, der hviler på et kristent grundlag, forventes det, at du som person kan identificere dig med Blå Kors Danmarks livs- og menneskesyn og være loyal over for det i dit arbejde. Derfor vil Blå Kors Danmark gerne have, at du forholder dig til det i din ansøgning. Læs mere om Blå Kors Danmarks værdier på www.blaakors.dk/vaerdier-og-grundlag.
Stillingen er en 37 timers stilling.
Arbejdsstedet er Vejle, og alt efter tiltrædelsestidspunkt kan det være, at du i den første periode skal arbejde ud fra Blå Kors Danmarks kontor i Silkeborg. Hele hovedkontoret flytter derefter fra Silkeborg til Vejle, hvor du vil få arbejdsplads i et helt nybygget hovedkontor.
ERHR Rekruttering forestår denne rekruttering, hvorfor al henvendelse skal ske til os. Din korte motiverede ansøgning og dit CV skal uploades via vores hjemmeside på www.erhr.dk.
Har du spørgsmål, eller ønsker du noget uddybet, er du velkommen til at kontakte ERHR Rekruttering ved Tim Lykke på tlf. 5455 2200.
Alle henvendelser behandles fortroligt og under diskretion.
Vi glæder os til at høre fra dig.
Tim Lykke Jensen
E: tlj@erhr.dk
T:
M: +45 5455 2200
Med afsæt i dit behov, finder vi det perfekte match
ERHR Rekruttering, Bredhøjsvinget 1, 8600 Silkeborg
ERHR Rekruttering, Store Kongensgade 40H 3. sal, 1264 København K