Betech A/S er en danskbaseret virksomhed, 100% ejet af den svenske børsnoterede koncern Addtech AB. Betech A/S har sit hovedsæde i Herlev uden for København og sin produktion i Esbjerg med i alt 70 medarbejdere. Virksomheden har speciale i rådgivning, udvikling, produktion og salg til industrien i Danmark og globalt. Betech A/S omsætter for et trecifret millionbeløb.
Betech A/S oplever fortsat vækst, er inde i en positiv udvikling og søger derfor en Indkøbsassistent/Disponent til kontoret i Herlev.
Rolle
Som indkøbsassistent i Betech A/S bliver du en væsentlig aktør og bindeledet mellem salg, Product Management og ikke mindst leverandører i ind- og udland. Du kommer til, med reference til Indkøbschefen, at indgå i en gruppe af tre engagerede medarbejdere i Supply Chain gruppen, hvor alle præsterer på højeste niveau og sigter efter højeste kvalitet. En af afdelings fornemmeste opgaver er at sikre en optimal forsyning af handelsvarer og indkøbsafdelingen skal sætte deres spidskompetence og energi i spil for at sikre dette til rette pris og til rette tid.
Opgaver
Du vil blive stillet overfor spændende og udfordrende opgaver, som bl.a. vil omfatte:
Profil:
Som person er du udadvendt, smilende og imødekommen. Du evner at holde hovedet koldt når der er mange ”bolde i luften” og situationen er presset. Du har det store overblik og kan arbejde selvstændigt, men er samtidig en holdspiller der anerkender at man kun kommer i mål ved fælles indsats.
Du motiveres af at arbejde i et dynamisk miljø, du er ikke bange for at tage ejerskab og ansvar. Du er god til at overholde aftaler og deadlines og du følger opgaverne til dørs. Du har øje for målet uden at miste fokus på detaljen, er proaktiv og dynamisk og du kommunikerer involvererene med dine kolleger.
Kvalifikationer:
Det forventes at du har en solid erfaring med indkøb og disponering, herunder indkøb af standardvarer og har opnået en vis erfaring med indkøb af specialvarer. Du har i dag kontakten til leverandører både telefonisk og på mail og evner at opbygge gode relationer. En god teknisk indsigt og forståelse vil være en fordel, men ikke et krav. Du sikres en grundig introduktion i produkter.
Du behersker dansk og engelsk i skrift og tale og kan du begå dig på tysk og evt. et af de nordiske sprog vil det være en fordel, men ikke et krav. Endvidere forventer vi du er en erfaren bruger af Office pakken og har erfaring med større ERP-systemer som f.eks. SAP.
Du er god til tal, er analytisk, struktureret og har en kritisk sans for de opgaver du står overfor og du er ikke bange for at stille spørgsmål hvis noget ikke er tydeligt eller du ser uregelmæssigheder. Du er ikke bange for at træffe beslutninger, men gør det altid på et faktuelt og oplyst grundlag.
Du tilbydes:
Du kommer ind i en kapitalstærk virksomhed i en spændende og udfordrende stilling, hvor du får mulighed for at udvikle dig fagligt og personligt. Du mødes af en uformel omgangstone fra engagerede og dygtige kolleger og der ligger en plan klar for din tiltræde.
Du tilbydes en konkurrencedygtig lønpakke, som svarer til dine kvalifikationer. Herudover pensionsordning og sundhedsforsikring.
Sådan søger du:
ERHR Rekruttering forestår denne rekruttering, hvorfor alle henvendelser og ansøgninger skal igennem vores ansøgersystem.
Har du spørgsmål, eller ønsker du noget uddybet, er du velkommen til at kontakte Kim Engmark på 60 22 44 77 eller ke@erhr.dk. Søg jobbet via vores ansøgningsformular på www.erhr.dk
Samtaler afholdes løbende, da stillingen ønskes besat hurtigst muligt.
Kim Engmark
E: ke@erhr.dk
T:
M: 60224477
Med afsæt i dit behov, finder vi det perfekte match
ERHR Rekruttering, Vejlsøvej 51, 8600 Silkeborg
ERHR Rekruttering, Store Kongensgade 40H 3. sal, 1264 København K