DANSK

BYGHERRERÅDGIVER MED VVS BAGGRUND

KUBEN MANAGEMENT A/S

Vil du have en betydelig rolle som teknisk bygherrerådgiver indenfor installationer og VVS, for nogle af de største professionelle bygherrer i Danmark? Og ønsker du at medvirke i tværfagligt samarbejde i et godt arbejdsmiljø med høj faglighed? Brænder du samtidig for at formidle de rigtige ’bygbare’ løsninger videre, og er du fagligt ambitiøs, når det gælder bæredygtige og sunde løsninger? Så er den rette stilling ledig her.

Kuben Management er en af byggebranchens førende bygherrerådgivere, og hvert år bidrager virksomheden til virkeliggørelsen af et stort antal byggesager – fra nybyggerier og renoveringer til driftsoptimering. Kunderne omfatter bl.a. boligorganisationer, kommuner, regioner, private investorer, kapitalfonde og pensionskasser. Visionen er at være deres foretrukne samarbejdspartner. Kuben Management arbejder for at gøre en forskel for kunderne såvel som for samfundet ved at bidrage til at skabe holdbare og bæredygtige løsninger, hvor mennesker kan trives og lykkes.

Det har du mulighed for at blive en del af, da der nu er en stilling ledig som Bygherrerådgiver til forretningsområdet ”Installationer og VVS”, der er beliggende på Københavnskontoret. Du kommer til at referere til forretningschefen for Installationer og VVS med København som dit primære arbejdssted. Der kan dog forekomme arbejdsopgaver i begrænset omfang i andre dele af landet.

Rollen

Som Bygherrerådgiver hos Kuben Management kommer du til at arbejde selvstændigt med flere projekter, hvor du skal sikre fremdrift og følge op på, at de indgåede aftaler overholdes. Du får brug for din solide erfaring fra opgaver med projektering af varmeanlæg, vand- og afløbsinstallationer og ventilationsanlæg. Ligeledes forventes det, at du udfører fagtilsyn og foretager varmetabsberegninger, så du kan dokumentere din rådgivning både overfor dit specialistteam i baglandet og overfor bygherren.

Du kommer til at indgå i flere tværfaglige samarbejder. Som medarbejder hos Kuben Management får du nemlig mulighed for at blive en del af en netværksorganisation, hvor det at være rådgiver er i højsædet. Teamet gennemfører projekter sammen, og sparring samt videndeling er en fast bestanddel af arbejdet. Det er en stærk værdi for virksomheden, at man med fælles kompetencer står stærkest.

Du får med andre ord brug for dit brede faglige fundament og dine gode formidlingsevner, når du skaber løsninger i byggeprojekter sammen med kunder og kollegaer.

Personlige kompetencer

Du er systematisk og har stor ansvarsfølelse både i forhold til dine projekter, og over for dine samarbejdspartnere. Det skal være naturligt for dig, at kvaliteten af dit arbejde er i orden, herunder også at du sikrer en professionel kommunikation med alle involverede i projekterne.

Du evner både at arbejde selvstændigt og trives med at have ansvaret for at eksekvere det gode projekt, og samtidig er du som person en holdspiller, der er god til at knytte og vedligeholde relationer.

Endelig har du stor lyst til at bruge og omdanne din faglige viden i en bred vifte som Bygherrerådgiver, og indgår engageret i tværfaglige samarbejder, hvor bæredygtighed er en naturlig del af hverdagen og projekterne.

Faglige kompetencer

Du arbejder med et stærkt afsæt i den tekniske baggrund og formår at formidle denne til bygherrer såvel som kollegaer. Vi forestiller os, at du…

  • Er uddannet VVS-ingeniør, bygningskonstruktør, installatør, maskinmester eller lign.
  • Har solid erfaring med projektering, byggestyring og projektledelse inden for dit installationer og VVS.
  • Har minimum 5-6 års erfaring (f.eks. fra en projekteringsafdeling i et rådgivende ingeniørfirma eller installatørfirma).
  • Har erfaringer med overordnet infrastruktur (fjernvarme, forsyningsselskaber, mv.)
  • Har gode kommunikationsevner i dansk, både mundtligt og skriftligt.
  • Indgår ubesværet i samarbejde på tværs af organisationen og med eksterne samarbejdspartnere.

Kuben Management tilbyder

Du bliver en del af et dedikeret bygherrerådgivningsfirma med 140 medarbejdere, fordelt på tre kontorer i henholdsvis København, Kolding og Aalborg. Dit primære arbejdssted vil være København hvor der er 80 medarbejdere. Der kan forekomme arbejdsopgaver i begrænset omfang i andre dele af landet. Du vil referere til forretningschefen for Investor og Erhverv. Kuben Management er en del af NRGI-koncernen, der beskæftiger ca. 1.500 medarbejdere på landsplan.

Som kollega i Kuben Management får du mulighed for at udvikle dig i professionelle rammer. Du kan forvente et arbejdsfællesskab præget af høj faglighed, engagement og stor samarbejdsvilje, og dine kolleger rummer både arkitekter, ingeniører, sociologer, økonomer, maskinmestre og bygningskonstruktører. Du vil opleve at vi er engagerede, kompetente og humoristiske kolleger, som alle let begejstres af egne og kollegers succeser, og dem er der heldigvis en del af.

Omgangstonen er uformel og Kuben Management har stort fokus på trivsel, ærlighed, etik, og godt kollegaskab. Du vil opleve en høj grad af frihed under ansvar samt at der er ønskes at ud har en god balance mellem dit arbejde og privatliv.

Det som er med til at gøre dagen bedre og græsset lidt grønnere end ovre ved naboen

Du får et meget højt fagligt miljø med god løn efter kvalifikationer og selvfølgelig god pensionsordning m.m. Herudover får du desuden adgang til kantineordning, massageordning og fælles fredagsmorgenmad, som bidrager til et godt arbejdsmiljø. Der holdes jævnligt faglige og sociale arrangementer, julefrokost og sommerfest samt en fælles udviklingsdag for alle medarbejdere i Kuben Management. Derudover er der en aktiv personaleforening, der arrangerer alt fra mountainbiketure, kulturelle indslag og escape room-events til vin- og ølsmagning.

Ansøgning

ERHR Rekruttering forestår denne rekruttering, hvorfor alle henvendelser og ansøgninger skal igennem vores ansøgersystem. Vil du vide mere om Kuben Management, finder du virksomhedens hjemmeside her: www.kubenman.dk

Har du spørgsmål eller ønsker noget uddybet, er du velkommen til at kontakte Lars Toft på 27225420 eller lt@erhr.dk.

Søg jobbet via vores ansøgningsformular på www.erhr.dk

Stillingen ønskes besat hurtigst muligt, men vi venter gerne på den rigtige kandidat.

Såfremt du ønsker at høre mere om stillingen, er du velkommen til at kontakte

Lars Toft

E: lt@erhr.dk
T:
M: +45 27225420

Tim Lykke Jensen

E: tlj@erhr.dk
T:
M: 5455 2200

Ansøgningsfrist: SNAREST MULIGT


Effektiv og professionel rekruttering


Med afsæt i dit behov, finder vi det perfekte match

Category Buying Manager
ONLY
Work Location: Beijing, China Do you have 5+ years of experience in sourcing and buying Jersey, Sweat, Flat Knit categories of womenswear? Are you a team leader with proven lead...
Afdelings/Fagleder
Hansen, Ingeniører + Arkitekter
Afdelings- / Fagleder til Certificeringsprojekter - med mulighed for Partnerskab
Salgskonsulent med Salgschef-potentiale
Allaboutcows
Salgskonsulent med Salgschef-potentiale
Debitorbogholder med fokus på inkasso
Global Car Leasing
Er du imødekommende, og har du pondus til at håndtere udfordrende kunder på en løsningsorienteret måde? Så er det måske dig, vi leder efter. Global Car Leasing er specialist ind...
Category Design Manager
Vero Moda
Work Location: Beijing, China Do you have 6+ years of experience in womenswear design for the Chinese young generations’ market and with proven team management skills? Are you e...

KONTAKT


ERHR Rekruttering, Bredhøjsvinget 1, 8600 Silkeborg

ERHR Rekruttering, Store Kongensgade 40H 3. sal, 1264 København K

+45 86 80 01 11

info@erhr.dk

Top