DANSK

“EFTERFORSKER”

TREKANTSOMRÅDET

På vegne af en mellemstor dansk virksomhed med hovedkontor i Trekantområdet, og aktiviteter i hele landet, er vi på udkig efter en medarbejder der kan varetage opgaven med efterforskning af svindsager og produkter der på forskelligvis forsvinder, opsætning- og opfølgning på overvågningsudstyr og andre sikringsopgaver. Virksomheden distribuerer forskellige produkter, for deres kunder 365 dage om året. Produkter der indimellem desværre forsvinder af forskellige årsager. Din opgave vil blandt andet være efterforskning i konkrete tilfælde. Men også på et mere overordnet og taktisk plan, konstatere hvor udfordringerne er, udvikle processer og metoder der kan nedsætte antallet af sager og svindprocenten.

Virksomheden har eksisteret i over 20 år, og vækstet løbende. De her år opleves en markant vækst og der er omkring 1000 medarbejdere. Væksten forventes at fortsætte uændret. Alder og størrelse til trods hersker en entreprenørånd, der muliggør at den enkelte medarbejders ideer ofte inddrages, alt imens man indtager store markedsdele i de her år. Organisationsstrukturen er flad, og ledelsen meget nærværende og synlig i dagligdagen.

For nyligt er virksomhedens hovedsæde flyttet til nye lokaler, der understøtter samarbejdet på tværs af afdelinger og et attraktivt arbejdsmiljø. Herfra får du din base, mens en del opgaver løses rundt i landet.

Det vil være naturligt med en Politiassistent- eller lignende uddannelse. Erfaring fra Alarm-, sikring- eller sikkerhedsbranchen kan også være en relevant baggrund. Alternativt har du måske beskæftiget dig med opklaring af socialbedrageri eller lignende cases. Uanset baggrund er den rette kandidat trænet i at håndtere opgaver der omfatter følgende:

  • Arbejde med sporing og opklaring af emner der forsvinder på forskellig vis. En form for opklaring- og efterforskningsproces
  • Interview og samtaler med ansatte og samarbejdspartnere, hvorfor din samtale - interviewteknik er veludviklet gennem praktisk erfaring og måske uddannelse
  • Udvælgelse og opsætning af mere overvågningsudstyr og andre kontrolforanstaltninger ifm. medarbejdernes adgangsforhold til og fra arbejdspladsen
  • Medvirke i udviklingen af sporings- og monitoreringsopgaver
  • Udarbejde rapporter og måske analyser
  • Rådgive og coache ledere i hvordan de observerer i forhold til produkter der forsvinder
  • Hjælpe med sager der skal overgives til politiet – herunder også i personalsager
  • Overvågningsudstyr der lever op til gældende lovgivning og hjælper i eks. politi- og medarbejdersager
  • Andre ad hoc-opgaver der løbende opstår

Stillingen er nyoprettet så du skal selv være med til og forme den

Reference til Distributionsdirektøren, som man indgår i et tæt samarbejde med omkring udviklingen af stillings indhold og udførelsen af opgaver. Der er selv sagt tale om betroede opgaver der kan kræve

diskretion, og giver indblik i centrale problemstillinger omkring svind, medarbejdere med forskellige kulturelle baggrunde og andre sikkerhedsemner.

Lønpakken forhandles individuelt, og afspejler stillingens indhold og din erfaring. Derudover en fastløn, pension og sundhedsforsikring. Firmabil med privat brugsret er også en mulighed, som en del af lønpakken. Mobil, Pc og hjemmeopkobling følger naturligvis med. Der er kantineordning og en personale- og aktivitetsforening der understøtter et miljø med godt kollegaskab, og muligheder for forskellige aktiviteter og ordninger på og udenfor arbejdspladsen.

Arbejdstiderne varierer efter opgaverne. I udgangspunktet er det selvstændig arbejdstilrettelæggelse i dagtimerne på hverdage. Det kan forekomme en opgave nødvendiggør man planlægger uventet besøg eller andet på en lokation i aften- og nattetimerne. Opgaverne løses med udgangspunkt fra hovedkontoret, men med aktiviteter rundt i hele landet.

Du er i høj grad efterspurgt hos virksomheden, der er klar til at ansætte hurtigst muligt, så kontakt mig endelig i dag på M: 53 56 94 14 for en snak om jobbet, virksomheden og dig. Senere i processen vil det være muligt og få oplyst hvem din kommende arbejdsgiver er.

Vi ansætter når vi har den rigtige kandidat. ERHR varetager processen hele vejen, og sikrer fuld diskretion for kandidaterne. Først ved 2. runde samtaler vil du blive sat i direkte forbindelse med virksomheden.

Såfremt du ønsker at høre mere om stillingen, er du velkommen til at kontakte

Tanja Lundgaard

E: tl@erhr.dk
T: 86800111
M: 53569414

Ansøgningsfrist: SNAREST MULIGT


ERHR


Effektiv Rekruttering løser rekrutteringsopgaverne

Effektivt og professionelt

Det siger vores kunder og kandidater

Womenswear Design Manager
SELECTED
Womenswear Design Manager – SELECTED Work Location: Beijing, China We are recruiting a Womenswear Design Manager for SELECTED - a high street brand of Bestseller Fashion Group C...
Dygtig og fleksibel håndværker til produktion og lager
Gefion Profiler
Vi søger en dygtig håndværker, der har lyst til at arbejde med både produktion og lager. Du vil veksle mellem produktionsarbejde, som er forarbejdning af de forskellige profiler...
“Efterforsker”
Trekantsområdet
På vegne af en mellemstor dansk virksomhed med hovedkontor i Trekantområdet, og aktiviteter i hele landet, er vi på udkig efter en medarbejder der kan varetage opgaven med efter...
Konstruktionsingeniør - statiker til Wullum Pasgaard i Holstebro
Wullum Pasgaard
Som konstruktionsingeniør og statiker bliver du en del af et meget fleksibelt team med et fagligt højt niveau. Du vil få mange forskellige opgaver da Wullum Pasgaard arbejder me...
Sælger, Hørsholm
Drømmeland
Drømmeland søger sælger med fokus på kunderådgivning til en ny butik i Hørsholm.  Drømmer du om et job, hvor du skal være med til at drive en forretning med højkvalitetsprodukte...

KONTAKT ERHR


ERHR, Granhøjvej 8, 8600 Silkeborg

ERHR, Store Kongensgade 40H 3. sal, 1264 København K

+45 86 80 01 11

job@erhr.dk

Top